València Turisme reivindica en Gastrónoma la destinació valenciana amb experiències Del Tros al Plat

12 noviembre, 2018
1 min read

La diputada de Turisme de la Diputació de València, Pilar Moncho, ha assistit a la inauguració de Gastrónoma 2018, al costat d’una nodrida representació d’autoritats valencianes com el conseller d’Hisenda, Vicent Soler; el secretari autonòmic de Turisme Comunitat Valenciana, Francesc Colomer; el subdelegat del Govern, Jose Roberto González Cachorro; la regidora de València Consol Castillo; el president de Feria Valencia, Jose Vicente González, i el president de Gastrónoma, Carlos Mataix.

 

Gastrónoma se celebra des d’avui fins al 13 de novembre en el Pavelló 5 de Feria Valencia i compta amb el patrocini del Patronat de Turisme de València i la seua marca ‘València Turisme’ per a impulsar la filosofia turística i gastronòmica ‘Del Tros al Plat’.

 

L’espai expositiu de València Turisme congrega a entitats i productors locals relacionats amb el cultiu i l’elaboració de productes com a cervesa artesanal, vins, xufa, orxata, sucs, ostres, melmelades, patés, farines, aladrocs, cacau i embotits ecològics, entre uns altres.

 

A més, el Patronat de Turisme projecta material audiovisual realitzat per a la difusió de la cultura valenciana ‘Del Tros al plat’ en els mercats locals, nacionals i internacionals i distribueix tríptics divulgatius al públic particular i professional que acudisca a Gastrónoma 2018.

 

A més, a propòsit de la seua participació en Gastrónoma, València Turisme ha organitzat, entre altres activitats de promoció, un concurs per als instagramers que segueixen el perfil de l’organisme autònom de la Diputació de València. La guanyadora del sorteig entre els seguidors de València Turisme ha sigut Rosa Parra López.

 

La diputada Pilar Moncho ha lliurat a la guanyadora el premi consistent en un lot de productes dels expositors ‘Del Tros al Plat’ i tiquets vip en la barra Gourmet.

Sobre mi

Valencia recetas y gastronomía Ama la sitiología #gastronomia #paella #bibliografo detesta lo desabrido y frugal. Es @cocimaniaco con #recetas

Follow Me

Previous Story

Optimus Garden, la revolución «verde» del cultivo urbano en las grandes ciudades

Next Story

El precio de la almendra mantiene la tendencia de recuperación

Latest from Blog

La etiqueta que deberías buscar antes de comprar una horchata este verano

La horchata vive cada verano su gran momento, pero no todas las botellas que presumen de llevar chufa valenciana cuentan realmente con el respaldo oficial de la Denominación de Origen. El Consejo Regulador de la DOP Xufa de Valencia ha denunciado prácticas publicitarias que considera engañosas y reclama una identificación

La lucha silenciosa de los bares de barrio por no desaparecer

Cada mañana, mucho antes de que las ciudades despierten del todo, miles de persianas se levantan en España siguiendo un ritual que lleva décadas repitiéndose. El primer café, la barra recién preparada y las conversaciones de siempre forman parte de una escena cotidiana que muchos consideran eterna. Sin embargo, detrás
GoUp