Tot preparat per la VII Orxatada Fallera

9 marzo, 2016
1 min read

horchatada

·        Per seté any consecutiu, més de 1.000 litres d’autèntica orxata de xufa de València refrescaran les hores prèvies a la mascletà.

·        L’acte se celebrarà el 10 de març, a les 12 hores enfront de la  Plaça de Bous de València.

·        La D.O. Xufa de València considera l’acte com l’inici oficial de la campanya de l’orxata.

El, dijous 10 de març, se celebrarà la VII edició de l’Orxatada Fallera, un esdeveniment que consisteix en el repartiment gratuït de mil litres d’Orxata de Xufa de València a partir de les 12 hores  enfront de la  Plaça de Bous de València (c/ Xàtiva, 28) que servixen per a refrescar tots els assistents abans de la tradicional mascletà.

L’Orxatada Fallera està organitzada per la Denominació d’Origen Xufa de València i la Federació d’Oci Turisme Joc Activitats Recreatives i indústries afins, (FOTUR) amb el suport del Patronat Provincial de Turisme “València, Terra i Mar”.

La D.O. Xufa de València espera repetir l’èxit de les passades edicions i la multitudinària afluència de públic, que ha consolidat este esdeveniment com un dels clàssics de la setmana fallera.

Per a Francesc Espinosa, president del Consell Regulador de la D.O. Xufa de València, l’Orxatada suposa l’inici oficial de la campanya de l’orxata i representa una excel·lent oportunitat per a promocionar i donar a conéixer els consumidors esta beguda saludable, genuïnament valenciana, amb el certificat de qualitat de la Denominació d’Origen i molt lligada a les festes de les Falles.

 

 

 

 

Sobre mi

Valencia recetas y gastronomía Ama la sitiología #gastronomia #paella #bibliografo detesta lo desabrido y frugal. Es @cocimaniaco con #recetas

Follow Me

Banner

Previous Story

Este viernes food trucks en viveros EN EL AMSTEL FEST

Next Story

Una caña al dia

Latest from Blog

Eventos gastronómicos en Valencia que no debes perderte

Más de 2 millones de turistas pudieron disfrutar el año pasado de la rica gastronomía de Valencia. A lo largo de los 12 meses, la capital de la Comunitat Valenciana se llena de eventos gastronómicos para todos los gustos, donde se reúnen chefs, productos y amantes de la buena comida.
GoUp

Don't Miss