El gremi de forners i pastissers de València lliura la Mocadorà a Maria Josep Amigó

10 octubre, 2016
1 min read

El president del Gremi de Forners i Pastissers de València, Juanjo Rausell, i el secretari general del mateix gremi, Vicent Martínez, li han entregat hui a la vicepresidenta de la Diputació de València, Maria Josep Amigó, amb motiu del 9 d’Octubre, la tradicional Mocadorà.

La vicepresidenta ha agraït el regal i ha destacat la transcendència que té aquest gremi “tant perquè manté una tradició tan nostra com és la Mocadorà i perquè és un gremi clau en l’economia valenciana”.

Per tot, Maria Josep Amigó ha considerat lògic i necessari que reben tot el suport de les institucions, com ja va fer la Diputació de València col·laborant en l’organització del seu I Certamen Internacional de Forners Artesans que van celebrar a València el passat mes d’abril.

Per la seua part, Rausell ha agraït el compromís adquirit, a través de vicepresidència, perquè la Diputació col.labore en moltes de les seus iniciatives.01-gremio-panaderos

Sobre mi

Valencia recetas y gastronomía Ama la sitiología #gastronomia #paella #bibliografo detesta lo desabrido y frugal. Es @cocimaniaco con #recetas

Follow Me

Banner

Previous Story

La Diputación reúne la mayor despensa de productos de toda la provincia en la I Feria Gastronómica Castelló Ruta de Sabor

Next Story

Els diputats Pablo Seguí i Rosa Pérez Garijo visiten la Fira de la Mel de Ayora

Latest from Blog

GoUp

Don't Miss

Péndola será la primera taberna italiana contemporánea con platos nunca vistos

Callos, ragús de carne y pescado o tortillas de patata

Piur, el nuevo local gastronómico y de ocio de la ciudad de Valencia

Bajo este nombre, nace en la ciudad de valencia un nuevo concepto